Vojni rok je ponovo u modi: Novi spot i detalji o onome šta čeka „guštere“ (video)

Posle više od dve decenije, terasa Doma Vojske Srbije, nekada renomirani i među Beograđanima veoma popularni „bioskop pod vedrim nebom“, ponovo je otvorena za javnost, a tim povodom program obogatili su i filmovi u crno-beloj tehnici Vojnofilmskog centra „Zastava film“.
Sputnik

Pojekcijama su prisustvovali državni sekretar u Ministarstvu odbrane Aleksandar Živković i pomoćnik ministra odbrane za materijalne resurse Nenad Miloradović, kao i predstavnici Ministarstva odbrane i Vojske Srbije i mnogobrojni redovni posetioci kulturnih događanja u beogradskom Domu Vojske.

Ističući značaj medijske promocije dobrovoljnog služenja vojnog roka, državni sekretar Ministarstva odbrane Aleksandar Živković pozdravio je okupljene u ime ministra odbrane Aleksandra Vulina, naglašavajući da se u spotovima „Napravi iskorak“ vide prednosti i vrednosti koje stiču mladi ljudi kada dođu u Vojsku Srbije.

„Posle tri meseca individualne specijalističke obuke oni se upućuju u jedinice u kojima savlađuju više nivoe obuke i izvršavaju zadatke u sklopu svojih jedinica. Može se reći da to predstavlja i određenu vrstu socijalizacije mladih ljudi, koji kroz kolektivni duh i zajedničke vrednosti iskaljuju svoju ličnost i učvršćuju je. Život i rad u vojsci se odvija na osnovama zajedništva, što je vrednost koju neprekidno razvijamo. Vreme provedeno u vojsci nije izgubljeno vreme. To je vreme kada se stiču nova znanja, iskustva, navike, vrednosti, sposobnosti kojima država jača svoju odbranu. Zato i ovom medijskom kampanjom pozivamo mlade ljude da se prijave za dobrovoljno služenje vojnog roka s oružjem i tako savladaju nove izazove u stvaranju bezbednije i bolje Srbije“, naglasio je državni sekretar Živković.

Podiže se zastava: Zašto Srbin mora da nauči da rasklopi pušku

Pozdravljajući okupljene, od kojih su mnogi bili i svedoci negdašnjih izuzetno posećenih filmskih premijera na „krovu JNA“, načelnik Uprave za odnose sa javnošću Ministarstva odbrane kapetan bojnog broda Petar Bošković istakao je da je u renoviranje Doma Vojske od prizemlja do krova — njegovih galerija i depoa u kome je pohranjeno skoro 2.000 vrednih i unikatnih slika, prostorija u kojima je smešten Umetnički ansambl „Stanislav Binički“, pa i nekada veoma omiljene krovne terase i zidnog sata izrađenog 1936, poslednjih desetak godina uloženo više od 40 miliona dinara.

„Napori Ministarstva odbrane i Uprave za odnose s javnošću da Domu Vojske Srbije vrate nekadašnji sjaj se nastavljaju. Ova zgrada, nekadašnji Ratnički dom, ostavljena nam je u amanet od naših predaka, slavnih ratnika iz Prvog i Drugog svetskog rata i u njoj je i 1999. godine, za vreme bombardovanja Srbije, bio jedan od najvećih medijskih centara u kojima su novinari iz zemlje i sveta najbrže saznavali činjenice o posledicama agresije. Ovaj Dom zaslužuje veliki respekt svih nas i nadam se da će ova terasa, kao i sredinom sedamdesetih godina, biti na ponos Ministarstva odbrane i Vojske Srbije, da će se ovde kao nekada održavati premijere najboljih filmova i priređivati balovi i kokteli povodom značajnih datuma Vojske Srbije“, rekao je Bošković.

Iz promotivnog spota Vojske Srbije

Na kraju večeri, kao omaž nekadašnjem bioskopu na otvorenom, prikazani su filmovi Vojnofilmskog centra „Zastava film“ u crno-beloj tehnici „Higijenske navike vojnika“ i „Maskiranje“, a zatim su goste zabavljali članovi Kamernog orkestra Umetničkog ansambla Ministarstva odbrane „Stanislav Binički“.

 

Komentar