Likovi u tim klipovima ne liče na humanoidne likove, već na neku kreaciju koja je nespojiva, poput ajkule u čizmama što je čak i groteskno, ali deca toga nisu svesna. Njih privlače boje, pokreti, neobičnost, a deca zbog radoznalosti vole da prihvataju nove stvari. Još ako je se to dopada i drugoj deci, onda to postaje trend, kaže Mitrović.
Ta poruka je opstala, ali je sada na mnogo višem nivou. Nekada su deca to mogla da vide na televizoru i to u nekim terminima, sada deca kliknu na telefon u bilo kom trenutku i pojavljuju im se ovakvi groteskni sadržaji, navodi Mitrović.
Veštačka inteligencija može da bude veoma korisna. Istovremeno, ako se ovakve kreacije puste na ovakav način i puste da utiču na mlade ljude da oni nemaju nikakvu informaciju, već da ponavljaju i gledaju stvari koje ih ničemu ne uče i ništa u njima ne razvijaju na kreativnom planu, onda to postaje problem, ističe on za RTS.