Američki proizvođač opreme znatno nižeg renomea, u odnosu na Pumu recimo koja je prethodno bila zadužena za oblačenje srpskih fudbalera, uspela je da upeca „kapitalca“ u vidu Srbije, kada su evropske reprezentacije u pitanju.
Nijedna evropska selekcija ne nosi Kapeli, samo MI, a tu su još „velesile“ iz tropskih destinacija, poput Američke Samoe, Bardbadosa, Sent Kitsa, Nevisa, Trinidada i Tobaga.
Eto, uspeli smo u to „odabrano“ društvo da upadnemo. Crveni dres zamenio je plavi i Srbija je zaista poplavela nakon saranje sa Amerikancima, te je sve ovekovečeno istorijskom „petardom“ i brukom.
Američki gigant koji osvaja evropsko tržište nije dobro prošao na premijeri sa Srbijom, koja je doživela totalni fijasko u odmeravanju snaga u meču kvalifikacija za Svetsko prvenstvo sa Engleskom pred svojim navijačima.
Kada su u pitanju klubovi koje „oblači“ Kapeli na Starom kontinentu, to su Šibenik, Varaždin, Jablonec, Alemanija Ahen, Viktorija Berlin, Ergotelis, Didelanž, Pogon Šćećin, TSC Terase...
I sam dres je izuzetno skroman, bez nekih preteranih detalja, ideje, prilično prosto i jednostavno. Daleko od onog što ozbiljnim reprezentacijama pravi Najki, Adidas, Puma...