Austrijski državljani i lica sa boravištem u Austriji koji su prisustvovali koncertu mogli bi da se suoče sa krivičnim prijavama, visokim novčanim kaznama, pa čak i gubitkom boravišne dozvole ukoliko se utvrdi da su prekršili Zakon o simbolima, Zakon o zabrani fašističkih organizacija iz 1947. ili Zakon o podsticanju mržnje. U slučaju težih prekršaja, predviđene su i višegodišnje zatvorske kazne.
Na koncertu su, podseća poznati austrijski list, masovno isticane zastave i simboli ustaškog režima, a sa bine se horski uzvikivalo "Za dom spremni" – pozdrav koji je u Austriji zakonski izjednačen sa nacističkim "Zig hajl". Dok ovakva praksa u Hrvatskoj ne podrazumeva pravne sankcije, u Austriji se građani za takva dela mogu goniti čak iako su počinjena u inostranstvu.
Iz austrijskog Ministarstva unutrašnjih poslova poručuju da se snimci, fotografije i objave na društvenim mrežama analiziraju, ali nisu želeli da otkriju da li je Uprava za zaštitu ustavnog poretka već formalno pokrenula istrage.
Ustaški simboli u Austriji su zakonom zabranjeni od 2019. godine, kada su, zajedno sa oznakama organizacija poput Al Kaide, DAEŠ-a, Muslimanskog bratstva, Hamasa, Hezbolaha i turskih "Sivih vukova", uvršteni u Zakon o simbolima. Nošenje, prikazivanje ili širenje ovih simbola smatra se prekršajem za koji su predviđene kazne do 10.000 evra ili mesec dana zatvora. U slučaju ponovljenog prekršaja – do 20.000 evra i šest nedelja zatvora. Ako se, međutim, dokaže i krivično delo podsticanja mržnje ili veličanja fašizma, kazne postaju daleko teže.
Austrijski pravnik Rudolf Vouk objašnjava da čak i kada neko u inostranstvu ističe simbole koji su tamo dozvoljeni, Austrija zadržava pravo da takvo ponašanje sankcioniše prema sopstvenim zakonima. To se odnosi i na hrvatske državljane sa boravištem u Austriji, koji su, prema zakonu, obavezni da poštuju zabrane i van teritorije Austrije.
Ovaj slučaj bacio je novo svetlo na ulogu Marka Perkovića Tompsona, čije pesme i javni nastupi već decenijama izazivaju kontroverze zbog eksplicitnog pozivanja na ustašku retoriku i simboliku. "Klajne cajtung" podseća i da se Tompson u Hrvatskoj tretira kao "patriotski izvođač", a da su međunarodni mediji zagrebački koncert opisali kao "najveće okupljanje fašista u Evropi od pada Frankovog režima" u Španiji.