SRBIJA

Rektor Univerziteta u Beogradu uputio Ministarstvu prosvete zahtev za odvijanje onlajn nastave

Rektor Univerziteta u Beogradu (UB) Vladan Đokić saopštio je, povodom objava da je u ime Univerziteta u Beogradu tražio saglasnost od Ministarstva prosvete za onlajn nastavu da se taj zahtev odnosi samo na multidisciplinarne studijske programe koji se odvijaju pri Univerzitetu, a ne u pojedinačnim visokoškolskim ustanovama koje su članice UB.
Sputnik
"Povodom objave u medijima da sam u ime Univerziteta u Beogradu tražio od resornog Ministarstva saglasnost za odvijanje onlajn nastave, želim da dam pojašnjenje zainteresovanoj javnosti. Ovaj zahtev odnosi se samo na multidisciplinarne studijske programe koji se odvijaju pri Univerzitetu, a ne u pojedinačnim visokoškolskim ustanovama koje su članice Univerziteta u Beogradu. Svaka visokoškolska ustanova samostalno odlučuje o potrebi za pokretanjem ove procedure", saopštio je Đokić, prenosi RTS.
Pojedini mediji su prethodno preneli da je rektor Beogradskog univerziteta uputio dopis Ministarstvu prosvete u kojem, kako se navodi, traži saglasnost da se "ostatak nastavnog procesa za školsku 2024/25 godinu realizuje putem onlajn nastave".
"Uzimajući u obzir trenutna situaciona ograničenja koja za posledicu imaju nemogućnost realizacije svih oblika nastave i održavanje ispitnih rokova, kao i zalaganje Univerziteta u Beogradu - studija pri Univerzitetu, da se kompletan nastavni proces odvija nesmetano i u punom obimu, ovim putem Vam se obraćamo sa molbom za davanje saglasnosti da se ostatak nastavnog procesa u školskoj 2024/25. godini održi po onlajn modelu nastave", navodi se u dokumentu koji je Đokić prosledio resornom ministarstvu.
Rektor Đokić smatra, kako je navedeno u dokumentu, da bi prelazak na onlajn model omogućio studentima da nadoknade propušteni nastavni sadržaj, bez ugrožavanja kvaliteta nastave i ispita.
"Smatramo da bi na ovaj način svi studenti dobili priliku da nadoknade propušteni sadržaj svakog nastavnog predmeta (teorijska i praktična nastava), što bi omogućilo da se u potpunosti ostvare predviđeni ciljevi i ishodi učenja. Takođe, smatramo da predloženi model ni na koji način ne bi uticao na kvalitet održane nastave i da bi svi studenti dobili mogućnost ispunjavanja predispitnih obaveza, a samim tim i regularnog polaganja ispita u ispitnim rokovima", naveo je Đokić u dopisu.
Komentar