Film "Valter brani Sarajevo" je do prošle godine u Kini pogledan više od 11,5 milijardi puta, a Velimir Bata Živojinović se u toj zemlji osećao kao kod kuće zbog ljubavi koju su mu pružali Kinezi.
Do danas je ta ljubav ostala neobjašnjiva, ali je ostala i jasan pokazatelj da su srpski i jugoslovenski filmovi bili sinonim za popularnost zbog svog kvaliteta.
Međutim, više nego što je zemlja filma Srbija je zemlja košarke, a to očigledno znaju Japanci koji posle dresa njihovog NBA asa Jukija Kamavure najviše kupuju dres Nikole Jokića, trostrukog MVP-a najjače košarkaške lige na svetu.
Jasno je da je Kamavura, košarkaš Memfisa, nalik nacionalnom heroju, a ovaj košarkaš poseban je i po tome što je na startu sezone 2024/2025 sa 172 centimetra bio najniži košarkaš u NBA ligi.
Odmah iza njega je Jokić koji je iza sebe ostavio Dža Moranta, Kevina Durenta, Luku Dončića, Lebrona Džejmsa, Stefa Karija, DeVINA Vukera, Vikotra Vembanjamu i nakraju Džejsona Tejtuma.
Svi ti dresovi ne prodaju se kao dres srpskog asa koji ove godine igra i možda najbolju sezonu u karijeri čime je očigledno kupio Japance kao što je nekad veliki Bata kupio Kineze.