Lista je sastavljena na osnovu analize 109 avio-kompanija, a rangiranje je obavljeno prema kombinovanim ocenama u tri ključne kategorije: opšte mišljenje putnika, tačnost vremena poletanja i sletanja i efikasnost rešavanja žalbi.
Kada je reč o opštem mišljenju putnika, istraživanje je sprovedeno od 1. januara do 31. oktobra 2024. godine.
U njemu je učestvovalo skoro 20.000 putnika iz 54 zemlje, koji su ocenjivali avio-kompanije prema kvalitetu kabinske posade, udobnosti, čistoći, kvalitetu hrane i sadržaja na letu.
Među prvih deset kompanija na listi nalaze se i svetski lideri poput Katar ervejza, američkih kompanija Junajted erlajnz i Ameriken erlajnz, kao i evropski prevoznici Ostrijan erlajnz i poljski LOT.
S druge strane, slabije plasirane od srpske nacionalne avio-kompanije su i kompanije poput Etihad ervejza, Jurovingsa, Iberije, Delta erlajnsa, Kroacija erlajnsa, Er Fransa, KLM-a i drugih.
Portal Er Help je svetski poznat po svojoj ekspertizi u pružanju podrške putnicima u ostvarivanju njihovih prava, prenosi Tanjug.
Pogledajte i: