„Tamo gde su nam zabranili da radimo kao RT i Sputnjik, odnosno pod tim brendovima, pokrenuli smo bukvalno na hiljade nebrendiranih projekata i brojnost publike se samo povećala. U nekim zemljama publika je višestruko porasla“, saopštila je Simonjan u intervjuu za list „Vedomosti“.
„Krajem godine otvaramo televiziju u Srbiji na srpskom jeziku. Višestruko smo povećali naše prisustvo u Africi i na Globalnom jugu u celini. Izuzetno smo povećali prisustvo u Indiji. Odluke o otvaranju novih projekata na račun zatvaranja starih donosimo gotovo svakodnevno. Ranije nije bilo budžeta za projekte u Maleziji, Indoneziji ili, recimo, Maliju, a sada se tamo preraspodeljuje deo onoga što je prvobitno bilo namenjeno za Ameriku. U Latinskoj Americi, između ostalog, cveta klasična televizija pod brendom RT… Zato, ako uopšteno govorimo o našoj mreži i uticaju, oni su višestruko porasli“, istakla je Simonjan.