U ovih pet gradova gašanje blagajni za plaćanje računa je prolongirano zato što se tamo ostvaruje najveći broje transakcija.
Jadranka Ristić direktorka Direkcije za javno snabdevanje u Elektroprivredi Srbije kaže da potrošači preko aplikacije i portala „Uvid u račun“ od pre godinu dana mogu brzo i lako da preuzumu i plate svoj račun za potrošenu električnu energiju.
Trenutno je registovano 640.000 potrošača. Novina za već postojeće i buduće korisnike aplikacije „Uvid u račun“ je da će narednih godinu dana, do 31. oktobra 2025. godine, na svaki račun koji plate ostvariti popust od 30 dinara, navodi Ristićeva.
Kako napominje, dodatni popust od 50 dinara dobijaju svi koji se odluče da im račun stiže u elektronskom obliku, na mejl adresu.
Podseća da svi koji izmiruju svoje obaveze na vreme ostvaruju popust od pet odsto, a takvih potrošača je 65 odsto.
Iako ostaje da radi samo jedna šalter sala za Beograd, u poslovnici u Masarikovoj ulici, Ristićeva ne očekuje gužve budući da preko 87 odsto građana plaća svoj račun preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka, pošte ili drugih platnih institucija.
„Od 1. februara prestaju da rade sve blagajne u poslovnicama EPS-a, ali će građani na šalterima moći da dobiju sve informacije o računima, ugovorima i da podnose reklamacije“, kaže Ristićeva za RTS.
Radno vreme na šalterima ostaje kao i dosad, od ponedeljka do petka od 7 do 15 časova.
Ističe da su svi zaposleni koji su dosad radili na blagajnama obučeni i raspoređeni na druge poslove u vezi sa unapređenjem odnosa sa kupcima.
Pogledajte i: