SVET

Mediji: Kamala Haris potrošila 20 puta više novca na oglašavanje od Trampa u nedelji debate

Potpredsednica SAD i demokratska kandidatkinja Kamala Haris potrošila je 20 puta više novca na oglašavanje na društvenim mrežama od republikanskog kandidata Donalda Trampa tokom nedelje debate, izvestio je danas Njujork tajms.
Sputnik
Kako se navodi, Haris je potrošila 12,2 miliona dolara na oglašavanje na Fejsbuku* i Instagramu* u nedelji debate, dok je Tramp potrošio nešto više od 611.000 dolara.
Predsednička debata održana je na televiziji Ej-Bi-Si 10. septembra, a Tramp je, iako je svoj nastup ocenio kao ''najbolji do sad'', odbio da učestvuje u narednoj.
Većina zapadnih medija, uključujući i republikanski nastrojenu televiziju Foks njuz, ocenila je da se Haris pokazala bolje, a da je Tramp izgledao napetije nego tokom junske debate sa aktuelnim predsednikom SAD Džoom Bajdenom.
Bajden je ubrzo nakon te debate, suočen sa kritikama, odlučio da se povuče iz predsedničke trke i podržao svoju potpredsednicu Kamalu Haris.
* Aktivnosti „Meta“ - društvene mreže Fejsbuk i Instagram zabranjene su u Rusiji kao ekstremističke.
SVET
Tramp: Treće debate neće biti
Pogledajte i:
Komentar