„Zajedno sa partnerima iz zemalja Evroazijskog ekonomskog saveza (EAES), Šangajske organizacije za saradnju (ŠOS) i BRIKS razrađujemo dodatne izvozno-uvozne rute i razvijamo nova logistička rešenja. Štaviše, broj učesnika BRIKS-a ove godine dopunjen je Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Iranom, Etiopijom i Egiptom. I već vidimo rezultate“, rekao je Pavlov na panelu „Kooperacija u Velikoj Evroaziji: Iskustvo u razvoju proizvodnih lanaca EAEU, ŠOS, BRIKS“.
On je primetio da je, na primer, sa UAE, obim saobraćaja za osam meseci 2024. povećan za više od 20 odsto.
„Više od četvrtine ovog obima prolazi kroz luke Dalekog istoka“, konstatovao je on.
Prema njegovim rečima, Ruske železnice planiraju da počnu sa transportom kontejnera iz Kine preko graničnog prelaza Nižneleninsko-Tongđang (most preko reke Amur).
On je podsetio na pokretanje železničkog teretnog saobraćaja preko ovog mosta 2022. godine i rekao da je granični prelaz prvobitno radio samo za izvozni transport, da bi potom prešao na izvozno-uvozni.
Istočni ekonomski forum održava se od 3. do 6. septembra u kampusu Dalekoistočnog federalnog univerziteta u Vladivostoku. Agencija RIA Novosti je generalni medijski partner foruma.
Pogledajte i: