DRUŠTVO

„Er Srbija“ o kvaru na aerodromu u Beogradu: Velika kašnjenja letova, apel putnicima da dođu ranije

Kompanija „Er Srbija“ saopštila je danas da je usled novog kvara IT sistema koji koristi beogradski aerodrom u popodnevnim časovima došlo do stvaranja većih gužvi na šalterima za prijavu na letove, a kao posledica zabeležena su značajnija kašnjenja većine letova avio-kompanija koje poleću sa beogradskog aerodroma, uključujući i „Er Srbiju“.
Sputnik
„Odstupanja od planiranog reda letenja u uslovima visoke sezone dalje mogu dovesti do potencijalnih pomeranja aerodromskih slotova od strane evropske kontrole letenja i daljih posledičnih kašnjenja, isticanja radnog vremena posade, kao i isticanja radnog vremena pojedinih aerodroma. Zbog veoma usporenog procesa prijave na let, srpska nacionalna avio-kompanija moli putnike da na aerodrom dođu najkasnije tri sata pre planiranog vremena poletanja“, navodi „Er Srbija“ u saopštenju, povodom kvara IT sistema, o kojem je jutros javnost obavestila i kompanija „Aerodrom Beograd“.
„Er Srbija“ je putnicima uputila izvinjenje zbog najavljenih odstupanja, do kojih dolazi zbog okolnosti koje su van kontrole srpske nacionalne avio-kompanije.
Kako navode, nadležne službe „Er Srbije“ preduzimaju sve što je u njihovoj moći da se smanje posledice kvara IT sistema beogradskog aerodroma po putnike.
„Svi putnici koji eventualno budu izgubili svoje konekcije, biće preusmereni na alternativne letove“, ističu iz „Er Srbije“ i podsećaju da se putnici za sve informacije mogu obratiti kontakt centru te kompanije ili posetiti sajt.

Ministarstvo saobraćaja: Problemi sa „Vansijem“ sve češći, to je nedopustivo

V. d. pomoćnika ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture za vazdušni saobraćaj Verica Ječmenica izjavila je da problemi kompanije „Vansi“ postaju sve češći i da je to nedopustivo za kompaniju takvog ugleda.
Verica Ječmenica je u saopštenju zatražila od „Vansija“ objašnjenje povodom novog prekida u radu softvera na aerodromu „Nikola Tesla“.
„Nedopustivo je da gotovo na svaka dva dana na beogradskom aeordormu pada sistem. To je neodgovorno, pre svega prema putnicima koji ne zaslužuju takav tretman, ali i prema državi sa kojom je kompanija 'Vansi' sklopila dogovor o koncesiji“, rekla je Ječmenica.
Prema njenim rečima, tu kompaniju je ranije već upozorila i od njih zatražila objašnjenje zbog učestalih problema sa IT sistemom koji dovode do kašnjenja u avio-saobraćaju, da su obećali rešavanje problema, ali da nisu održali reč.
Podsetila je da je prošle godine, tokom letnje sezone, zbog problema sa prtljagom, kompanija „Vansi“ kažnjena, jer je resorni ministar Goran Vesić odlučio da liberalizuje tržište u skladu sa ugovorom o koncesiji i da dopusti svim zemaljskim operaterima da rade.
„'Vansi' je zbog toga izgubio taj posao, jer avio-kompanije nisu želele da rade s njima. To je trebalo da im bude dovoljna opomena da uozbilje svoje poslovanje. Ali, izgleda da nije. Da li je potrebno da nastavimo sa sličnim merama da bi se kompanija ponašala odgovorno“, upitala je Ječmenica, preneo je Tanjug.
Pogledajte i:
Komentar