🔺 Strateške nuklearne snage Ruske Federacije su uvek u stanju pune borbene gotovosti
🔺 Pregovori o Ukrajini mogu da počnu sutra, Rusija će polaziti od trenutne situacije na terenu
🔺Ako uslov Kijeva za pregovore sa Moskvom bude povlačenje ruskih trupa, onda se to nikada neće dogoditi
🔺 Za Rusije bi strateški poraz značio kraj njene državnosti, a to znači da „ne treba da se plašimo – treba da idemo do kraja“;
🔺 Rusija ni od koga ne traži pomoć u sprovođenju specijalne vojne operacije;
🔺 Reakcija Zapada na mirovne inicijative je bila očekivana, ali razumni političari će razmisliti o njima ako žele prekid sukoba;
🔺 Zapad će „svaliti“ na Zelenskog za sve nepopularne odluke i zameniće ga u prvoj polovini 2025. godine;
🔺 Ako Kijev pregovore sa Moskvom povezuje sa povlačenjem ruskih trupa – to se nikada neće desiti;
🔺 Rusija razmišlja o mogućim izmenama svoje nuklearne doktrine – to je povezano sa time što protivnik radi na smanjenjem praga upotrebe nuklearnog oružja;
O sporazumu sa Severnom Korejom
🔺 U sporazumu sa Severnom Korejom nema novina – strane skoro ništa nisu izmenile u poređenju sa prethodnim sporazumom koji je sklopljen 1960-ih, a koji je istekao;
🔺 Ruska Federacija će pružiti vojnu pomoć Severnoj Koreji samo u slučaju agresije. Seul nema čega da se plaši u tom smislu, ako ne planira napad na Pjongjang;
🔺Putin je uporedio međunarodne sankcije protiv Severne Koreje sa blokadom Lenjingrada.
🔺 Rusija ne isključuje isporuke oružja Severnoj Koreji
🔺 Sporazum sa Severnom Korejom predviđa međusobnu pomoć u slučaju vojne agresije.
🔺 Sankcije protiv Pjongjanga su nehumane, ne treba uvoditi ograničenja iz političkih razloga;
🔺 Isporuke oružja iz Južne Koreje Ukrajini biće greška – Rusija kao odgovor na to može doneti odluke koje se verovatno neće svideti rukovodstvu Južne Koreje;
🔺 Situacija u svetu se menja, to zahteva reformu UN, ali ona mora da se zasniva na širokom konsenzusu
🔺 NATO se „seli“ u Aziju, što predstavlja pretnju po bezbednost Ruske Federacije