Marek je rekao da su dodatna dva A330-200 osigurana i da kompanija prvi sledeći avion već interno označava po prvoj sledećoj registraciji za širokotrupne letelice, ali da će odluka o troslovnoj kombinaciji biti na Direktoratu civilnog vazduhoplovstva.
"Očekujemo Romeo Deltu, kako ga trenutno interno zovemo, u Beogradu krajem jula, početkom avgusta. Ne mogu trenutno dati precizniji datum jer on zavisi od radova na pripremi aviona za saobraćaj, ali svakako znamo da avion ulazi u hangar radi tehničkih radova 1. jula", rekao je on u intervjuu za portal Tango Siks.
Kako je objasnio, najkompleksniji deo radova je stajni trap i za te radove je kompanija od koje se iznajmljuju avioni rezervisala slot u Lufthanza Tehnici, ali kao što se videlo prošle sezone, svašta može da se dogodi pa zato nije zahvalno govoriti o fiksnim datumima.
Marek ističe da bi drugi A330 trebalo da dođe u oktobru, najkasnije u novembru ove godine.
Govoreći o početku saobraćaja na dve nove destinacije Er Srbije u Kini posle Tjenđina - Šangaja i Guangdžoua, Marek je kazao da se očekuje da će kompanija do kraja juna dobiti slotove i druge neophodne dozvole, precizirajući da će jedna linija biti otvorena u oktobru, a druga u decembru i da će naknadno biti objavljeno koja linija u kom mesecu, u zavisnosti od odobravanja slotova.
Marek je rekao i da će nacionalna avio-kompanija imati i bolju organizaciju saobraćaja u julu i avgustu, kada se tradicionalno očekuje najveći broj putnika.
"Er Srbija će u piku ovogodišnje letnje sezone unaprediti pristup planiranju i rezervnim kapacitetima na osnovu lekcija od prošle godine.Nećemo najavljivati nove destinacije dok letelice na kojima baziramo te nove destinacije nisu fizički u Beogradu", rekao je on.
Marek je naveo i da je nacionalna avio-kompanija objavila pre par dana i poslednje korake za formiranje "džoint venčur" kompanije za opsluživanje aviona sa globalnim gigantom u ovom biznisu, sa kompanijom "Menzies Aviejšn".
Kako ističe, suvlasništvo u kompaniji pomoći će Er Srbiji da kontroliše poslovanje zajedničkog entiteta i tako sprečiti da se ponove prošlogodišnji izazovi, na koje kompanija tada nije mogla da utiče.
"Beogradski aerodrom će nastaviti da raste kroz nadogradnju infrastrukture i nadamo se da će preduzeti sve neophodne mere kako bi se ograničili negativni uticaji na putnike i obezbedilo bezbedno i neometano funkcionisanje, bez uticaja na naše operacije, jer je taj deo van naše kontrole", rekao je on.
Marek je najavio i da će Er Srbija ponovo pokrenuti svoj kadet program za pilote u saradnji sa Vazduhoplovnom akademijom.
Pogledajte i: