Kada je reč o kubikaži motora, zanimljivo je da trećinu polovnjaka koji su prvi put registrovani od početka godine do 1. maja imaju zapreminu motora između 1.800 i 2.000 kubika, pokazala je analiza sajta „Polovni automobili“.
Dizelaš ili benzinac
Istraživanje je potvrdilo da su kupci polovnjaka u Srbiji okrenuti automobilima sa dizel agregatima, koji čine preko 63 odsto svih prodatih polovnih vozila iz uvoza u prva četiri meseca.
Automobili sa benzinskim motorima trenutno čine oko 30 odsto prodatih polovnjaka, a zaključno sa poslednjim danom aprila prodato je 224 čisto električnih polovnih vozila, što je za 100 više u odnosu na isti period prošle godine.
Za razliku od kupaca novih vozila, koji se često opredeljuju za automobile sa manjom kubikažom, oni koji kupuju polovnjake, više su okrenuti motorima veće zapremine.
Konkretno, preko 14.000 polovnih automobila koji su prvi put registrovani od početka godine do 1. maja ima zapreminu motora od 1.800 do 2.000 kubika odnosno 34 odsto, dok je nešto više od 9.000 korišćenih vozila prodatih u navedenom periodu kubikaže od 1.500 do 1.800, odnosno 22 odsto.
Cena i preko 18.000 evra
Kad je reč o godištima, i dalje se najviše kupuju automobili iz uvoza koji su proizvedeni između 2008. i 2012. godine.
Na sajtu „Polovni automobili“ trenutno je oglašeno preko 22.000 polovnjaka ovih godišta, a cene su veoma raznolike.
U ponudi ima vozila sa cenom već od 3.000 evra, ali ima i primeraka sa cenom većom i od 18.000 evra.
Pogledajte i: