Taj prostor, kako se navodi u saopštenju nakon sednice Vlade Srbije u potpunosti ispunjava uslove za trajni smeštaj i obavljanje delatnosti Muzeja automobila, a sama lokacija nalazi se na trkačkoj stazi Ušće na kojoj se šezdesetih i sedamdesetih godina vozio Kup Evrope.
Staza više ne zadovoljava standarde za takmičenje, ali može da se koristi za revijalne trke.
"U zbirci tog muzeja nalaze se stari i retki automobili koji su istorijsko svedočanstvo i imaju poseban značaj za upoznavanje primene naučih dostignuća, razvoja i tehničkor napretka automobilizma" navodi se u saopštenju, prenosi Tanjug.
Zbirka sadrži blizu sto vozila od kojih je najstariji Maro Gardon iz 1897. godine.
Predmet zaštite su i naprave, uređaji, naučna i stručna literatura, vozačke dozvole, prvi saobraćajni propisi i zakoni, registarske tablice, alati, filmski i fotografski zapisi, umetnička dela i dela primenjene umetnosti, koji doprinose izučavanju istorije autamobilizma.
Pogledajte i: