Kako se navodi, na sajtu portal.eps.rs su dostupni računi za decembar 2023. kao i arhiva računa i uplata tokom prethodne tri godine, uz detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama.
EPS naglašava i da su svi decembarski računi dostavljeni Pošti Srbije, uz rok za popust za redovno plaćanje 29. januar.
Dodaju i da je građanima za reklamacije ponovo na usluzi i kol -centar EPS-a.
„Najveći deo IT sistema je vraćen u funkciju sa unapređenom bezbednošću i intenzivno se radi da se obnovi rad šaltera“, ističe se u saopštenju.
U EPS-u napominju, da digitalna pretnja ni u jednom trenutku nije ugrozila proces proizvodnje električne energije u Srbiji, niti bezbednost podataka kupaca te kompanije.
„EPS preduzima opsežne mere kako bi osigurao da se ovakvi incidenti ne ponove. Podizanje nivoa digitalne bezbednosti, kao ključnog prioriteta, zbog zahtevnih procedura, veličine i složenosti sistema, uslovilo je postepeno vraćanje IKT sistema u funkciju“, navodi se u saopštenju.
Pogledajte i: