Kako je navedeno, Elektroprivreda Srbije na ovaj način želi da izađe u susret redovnim platišama, pošto je zbog hakerskog napada dostava preostalih računa za novembar izuzetno otežana.
Iz bezbednosnih razloga i dalje su van funkcije portal „Uvid u račun“, kao i uplate na šalterima EPS-a.
Zbog bezbednosnih procedura nije moguće ni podnošenje prigovora i reklamacija, ali će svi prigovori primljeni po uspostavljanju sistema biti tretirani kao blagovremeni i rešeni u najkraćem mogućem roku.
Kako je navedeno, svi IT sistemi EPS-a postepeno se opravljaju od sajber napada, a prioriteti su zaštita sistema i bezbednost podataka.
Podsećanja radi, cena stavki koje se odnose na energiju su korigovane za 9,8 odsto, ali je prosečan račun, koji u sebi sadrži i druge stavke, uvećan za osam procenata.
EPS obračunava popuste za racionalnu potrošnju u iznosu od 20 do 40 odsto za domaćinstava koja utroše manje električne energije nego u istom mesecu prošle ili pretprošle godine.
Pogledajte i: