Novi elektronski servis usklađen je sa savremenim digitalnim tehnologijama, a registracija na portalu veoma je jednostavna. On potrošačima ne omogućava samo uvid u račune odmah po obračunu i pre zvaničnog slanja računa na kućnu adresu, već pruža i mogućnost plaćanja onlajn. Platforma pruža pregled svih korisnikovih uplata po zonama, tarifama i unazad tri godine. Jedna od olakšavajućih okolnosti biće naravno i ta što će se redovi za plaćanje računa drastično smanjiti.
Kako da se registrujemo?
Da bi se građanin prijavio potrebno je da upiše mejl adresu i lozinku. U neophodne podatke spadaju ime, prezime, mejl adresa, broj telefona i adresa stanovanja. Platforma će zatim korisniku poslati verifikacioni kod od četiri cifre i nakon njegovog upisivanja, on je registrovan.
Korak po korak
Na naslovnoj strani sajta Elektroprivrede postoji odeljak „Uvid u račun“. Nakon odabira ovog odeljka, potrebno je odabrati područje kojem pripada grad ili opština korisnika. Sva mesta na teritoriji Republike Srbije zavedena su pod područja Beograda, Kragujevca, Niša, Kraljeva i Vojvodine, a na sajtu EPS takođe postoji i spisak koji objašnjava koje mesto pripada kom području.
ED broj i brojilo
Da bi korisnik došao do EPS računa, potrebno je upisati ED broj. To je broj koji se nalazi na samom računu za struju koji inače stiže na kućnu adresu i nalazi se u gornjem levom delu prednje strane računa.
Nakon unošenja ED broja potrebno je upisati i broj brojila koje odgovara ED broju na računu. Ovaj broj nalazi se u gornjem desnom uglu zadnje strane računa za struju koji svakog meseca stiže na korisnikovo ime i adresu stanovanja.
Provera računa i popust
Nakon aktiviranja naloga i unošenja potrebnih podataka, stavka „moji računi“ pruža uvid u sve račune korisnika od prethodnih godinu dana, kao i uvid u potrošnju električne energije.
Potrošači koji smanje potrošnju struje u odnosu na isti mesec prethodne godine ostvariće popust na obračunsku snagu, trošak garantovanog snabdevača i energiju.