Vesić je rekao da će, kada 2026. bude završen i Fruškogorski koridor do Novog Sada, iz tog grada do Šapca moći da se stigne za oko 40 minuta, do Iriga za 15, do Rume za 25, a do Loznice za oko sat vremena kada do kraja sledeće godine bude završena od Šapca do Loznice brza saobraćajnica.
„Radićemo i odvojak za Badovince, a kada se tome doda i auto-put Sremska Rača-Kuzmin, zaista vidite da se radi čitava mreža autoputeva i brzih saobraćajnica i da će taj deo Srbije biti potpuno premrežen brzim saobraćajnicama“, kazao je Vesić.
Vesić je najavio i da sledeće godine počinje gradnja auto-puta Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, kao i da će se od Novog Bečeja do Zrenjanina raditi brza saobraćajnica.
Govoreći o prvih 5,5 kilometara auto-puta Niš-Merdare, koji su otvoreni ove sedmice, Vesić je naveo da će ukupna dužina tog autoputa biti 77 kilometara.
Prvih 5,5 kilometara građeno je u poluprofilu jer je tako prvobitno dogovoreno, kazao je Vesić, dodajući da je u međuvremenu ta odluka promenjena i da je dogovoreno da se u drugoj, trećoj i četvrtoj fazi prve deonice, ukupne dužine 32 kilometra, projektuje pun profil autoputa.
„Druga, treća i četvrta faza će biti građene u punom profilu auto-puta, a onda će se i prva naknadno raditi dodatni profil“, rekao je Vesić za B92.
On je istakao da će to biti jedan od naših najprometnijih puteva, jer predstavlja direktnu vezu Srbije sa lukom Drač.