Prvi put u istoriji nekog FIBA takmičenja, teren je bio prepun video-animacija, a generalni sekretar svetske kuće košarke Andreas Zaklis kaže da je ponosan zbog ovog poduhvata.
„Ovo je istorijski dan za FIBA i sve učesnike Mundobasketa u Madridu, koji su dobili priliku da se takmiče na neverovatno inovativnoj podlozi. Dosta smo dugo radili na implementaciji ove podloge kako bismo imali nešto ovako uzbudljivo. Posebno nam je drago što su dame imale privilegiju da prve isprobaju ovu podlogu“, rekao je Zaklis.
Funkcioner FIBA je dodao da ovakvim stvarima svetska kuća košarke želi da privuče nove članove.
„Ovom uspešnom golbalnom premijerom LED staklene podloge imamo novi primer kako treba da postavimo strateške prioritete. Inovacijama u košarci želimo da uvećamo FIBA familiju“, završio je Zaklis.
Pored njega, istorijskom trenutku prisustvovali su predsednik FIBA Haman Nijang, blagajnik FIBA Ingo Vajs, predsednik FIBA Evrope Horhe Garbahosa i predsednik FIBA Amerika Fabijan Boro.
Staklena podloga pored reklama može da pokazuje putanju kojom se kreću košarkaši na terenu, kao i da prikazuje statistiku uživo na parketu.
© Foto: FIBA
Ona ljubiteljima košarke omogućava bolju interakciju, a organizatorima pruža veće opcije za marketing i sponzorstvo.