SRBIJA

Srbija angažovala američku firmu za strateške komunikacije

Srbija je angažovala američku kuću za odnose sa javnošću „Karv komjunikejšns“ za promovisanje politike naše zemlje u američkim medijima i društvenim grupama.
Sputnik
Ugovor Republike Srbije i Karv komjunikejšnsa za promociju stavova Srbije u Americi težak je 60 hiljada dolara mesečno i trajaće godinu dana, navodi „Odvajers pi-ar“, portal specijalizovan za praćenje stanja na tržištu komunikacija sa javnošću u SAD.
Prema ugovoru, posao „Karv komjunikejšnsa“ je da „dosegne novu publiku sa informacijama koje pomažu u razumevanju pozicije Srbije u globalnoj areni“, piše taj portal.
To će biti urađeno kroz standardne i društvene medije, kao i kroz direktnu interakciju i govore pred različitim grupama širom SAD.
Kako se navodi u dokumentima objavljenim u registru stranih agenata američkog ministarstva pravde, Srbija će, pored naknade od 60.000 dolara mesečno, plaćati i druge troškove kampanje, poput putovanja, iznajmljivanja automobila, troškova telefona i naknada trećim stranama.
Ugovor je, u ime Vlade Srbije, potpisao ambasador u Vašingtonu Marko Đurić.
„Srpski tim“ te kompanije predvodiće osnivač i predsednik Endru Frank, a u njemu će biti i viši saradnik Vil Somer i viši savetnici Adrijan Karatniki i Gordan Bardoš.
Pored 25 godina iskustva i odnosima sa javnošću, Frank je bio visoko pozicioniran u administraciji Bila Klintona, navodi se na sajtu kompanije.
Komentar