Tehnologija može da detektuje koliko učesnika u saobraćaju treba zeleno svetlo, da odredi prioritet i reaguje u skladu s tim. Kristijan Bresler, vođa saobraćajnog inženjeringa i kontrole u građevinarstvu i gradske uprave za zelene površine, kaže da je to po složenosti prvi AI semafor u Nemačkoj.
Kako navodi Revija HAK, na raskrsnici se koristi tehnologija koja u svom sistemu koristi video kamere čije slike procenjuju algoritmi.
U tu svrhu je na rasrksnici u Hamu postavljeno sedam kamera. Oni snimaju dijagonalno preko ulica, uključujući biciklističke i pešačke staze.
Na primer, sistem detektuje biciklistu 70 metara pre raskrsnice i uzima ga u obzir u svojim kalkulacijama za vreme trajanja zelenih faza.
AI takođe može da otkrije da li se približavaju pojedinačni pešaci ili čitave grupe, poput školskih razreda, objašnjava Bresler.
U skladu s tim, zelena faza će biti produžena da bi cela grupa mogla da prelazi ulice. Bresler uverava da se učesnici u saobraćaju snimaju samo kratko vreme radi kontrole i da se ništa ne čuva.
Tehnologija AI određuje smer i brzinu kretanja otkrivenih učesnika u saobraćaju i može, na primer, da kreira prognoze vremena prelaska, prenosi B 92.