Audio-zapis objavio je grčki portal „Proto tema“, navodeći da iz razgovora proizilazi da je šef stanice, da toga nije bio ni svestan, mašinovođi dao „zeleno svetlo“ da se prestroji na drugi deo pruge, kojom se već kretao teretni voz.
Portal dodaje da se mašinovođa nije obazirao na crveno svetlo, jer sistem signalizacije nije radio već neko vreme. Pozivajući se na neimenovane izvore železnice, „Proto tema“ prenosi da šef stanice nije ni bio svestan da je voz ušao na suprotni kolosek, pa za kratko vreme od nekoliko minuta koliko je ostalo, nije ni mogao da ispravi grešku.
Razgovor mašinovođe i šefa stanice
Mašinovođa: Larisa, da li se čujemo?
Šef stanice: Čujemo se. Kod broja 47 prolazite crveni izlazni semafor do novog ulaznog semafora Poros.
Mašinovođa: Vasili, da krenem?
Šef stanice: Kreni, kreni.
Mašinovođa: Dobro, prijatno veče.
Šef stanice: Srećno.
Ovome je prethodio i kratak razgovor šefa stanice i skretničara, koji otkriva da je radnik pitao šefa stanice da li treba da vrati skretnicu, da bi se voz vratio na prvi kolosek, ali je dobio instrukciji da će lokalni voz koristiti dijagonalnu prugu, kao što je i bilo. Međutim, šef stanice je zaboravio da naredi pomeranje šina, tako da je voz otišao u pogrešan smer, piše „Proto tema“.
Podsetimo, grčka policija je u sredu uhapsila šefa železničke stanice u Larisi. Prema nezvaničnim informacijama, osumnjičeni se tereti za krivično delo narušavanje bezbednosti saobraćaja koje je prouzrokovalo smrt.