„Grad raskida ugovor sa firmom „Kentkart“, a posao kontrole i naplate karata preuzima preduzeće koje smo formirali pred Novu godinu. Uspeli smo i da neke linije učinimo frekventnijim. Ipak, u gradu imamo izvesne „duboke sisteme“, koji nemaju veze sa političkim strukturama, već je reč o ljudima kojima se, recimo, ne isplati da gradski prevoz bolje funkcioniše, da red vožnje bude optimalniji, da se tačno zna koliko se benzina sipa a koliko realno potroši i tako dalje... Učiniću sve da zaštitim i Beograd i Beograđane od takvih ljudi i uvedem red gde god to budem mogao“, rekao je Šapić za RTS.
Takođe, dodao je Šapić, na sednici bi trebalo da se nađe i odluka da se u svim ulazima zgrada postave infotable, odnosno monitori na kojima će građani moći da se informišu o najznačajnijim radovima, promeni režima saobraćaja i slično, koji će biti antivandalski.
Nakon rekonstrukcije Savski kej će biti uređen i biće sređena sva tri nivoa - uz Savu, središnji zeleni pojas i poslednji gde je biciklistička staza i šetalište, najavio je Šapić, saopšteno je iz Sekretarijata za informisanje grada Beograda.
„Ugovori sa onima koji su izlicitirali trebalo bi da budu potpisani u februaru, projekat dovođenja infrastrukture je gotov, građevinska dozvola za nju je spremna, uskoro krećemo sa izvođenjem radova. Na ovoj sednici Skupštine grada očekuje nas usvajanje plana za drugi deo priobalja. Nadam se da će čitavo beogradsko priobalje u roku od godinu, godinu i po dana da bude onako kako treba da izgleda u ozbiljno uređenom gradu“, istakao je Šapić, preneo je Tanjug.