KULTURA

Energične „Neverne bebe“: Mistične poruke i novi imidž u spotu „Ćuti“

Novim spotom za singl „Ćuti“ grupa „Neverne bebe“ simbolično je najavila izlazak osmog studijskog albuma „Hodaj“ u izdanju PGP RTS, koji je od danas u prodaji.
Sputnik
Spot na prvo gledanje šokira energijom, ali i subliminalnim porukama koje govore o ličnom preispitivanju. Snimljen je u autentičnom ambijentu lokaliteta Feliks Romulijana u Zaječaru (Gamzigrad), koji je na listi svetske baštine Uneska.
Reč je o modernoj sponi između prošlih i sadašnjih, turbulentnih „sajber“ vremena, deci, ljudima i svakodnevnim unutrašnjim i spoljnim borbama kojima su izloženi.
„Kompletan osmi album ‘Hodaj’ je naš krik pokušaja da se izdignemo iz opšteg ludila, i lokalnog, i globalnog. Gde smo, ko smo, kuda idemo, šta je ostalo od onoga što vidimo kada se pogledamo u ogledalu. Mi nemamo drugačiji način da pošaljemo poruku o potrebi preispitivanja od muzičke, umetničke, jedino to nas je uvek i interesovalo. Nismo poklekli trendu singlova niti odustali od koncepta albuma iako ljudi danas nemaju ni pet minuta, a zapravo i to je samo fikcija projektovana da nas drži u psihotičnom vrtlogu. Želimo da zastanu, da u kontinuitetu odslušaju jednu muzičku priču koja govori o životima svakog od nas, o padovima, ponovnom ustajanju i hodanju“, izjavio je Milan Đurđević, frontmen grupe.
Osmi studijski album „Hodaj” ima 11 pesama, a zanimljivo je da vizuelni identitet omota čine umetničke slike Mine Radović.
Koncertna pop-rok atrakcija „Neverne bebe“ sledeće godine obeležava tri decenije postojanja i rada, a u okviru jubileja najavljuju 30 koncerata u 30 gradova. Većina tih gradova je, kako kažu članovi benda, posebno značajna za trnovit put koji su prešli od klupskog benda koji je u opštem beznađu devedesetih branio rok-kulturu u malim prostorima, do jednog od najpopularnijih sastava našeg podneblja.
Komentar