RUSIJA

Kineski stručnjak: Eksplozija na Krimskom mostu potvrđuje da se Zapadu ne može verovati

Izjavama Zapada nikada se ne može verovati, tamo su uvek prisutni dvostruki standardi. Takozvana obaveza nenapadanja infrastrukture u stvarnosti se krši od samog početka rata i sada nam se čini da je ovaj argument izgubio i praktično značenje, izjavio je glavni stručnjak Centra za rusko-kinesku saradnju univerziteta u Hejlungđangu Ma Judžun.
Sputnik
Kineski stručnjak je ovim rečima prokomentarisao jutrošnju eksploziju kamiona na Krimskom mostu.
On ističe da je poslednjih pola godine akcenat stavljen na vidljiva borbena dejstva, a nadalje će to, pre svega, biti rat koji počiva na aspektima kao što su logistika, infrastruktura i tome slično.
„Rat se vodi u cilju uništavanja neprijatelja, a cilj nije samo u uništavanju njegove fizičke borbene moći“, ocenjuje kineski stručnjak.
To se već naslućuje u eksplozijama na gasovodima „Severni tok“, „Severni tok 2“, kao i Krimskom mostu, smatra Ma i dodaje da su u budućnosti mogući napadi na autobuske i železničke stanice, železničke i drumske puteve.

„S porastom pomoći Ukrajini od strane SAD i zapadnih zemalja, njena slika indirektnog učesnika u njihovom ratu postaje sve izraženija, a stvarna moć raste. Pored toga, javno odbijanje ukrajinskog predsednika Vladimira Zelenskog da pregovara s Rusijom nije odluka kijevskog režima, već odluka zapadnih država“, zaključuje Ma.

Podsetimo, na krimskom mostu eksplodirao je kamion usled čega su se zapalile cisterne sa gorivom u okviru vozne kompozicije koja je u tom trenutku prolazila. Usled eksplozije došlo je do obrušavanja dva kolovozna dela, dok plovni lukovi mosta nisu pretrpeli nikakva oštećenja. Prema preliminarnim podacima troje ljudi je poginulo.
Inače, Krimski most dug 19 kilometara, koji povezuje Krasnodarski kraj na ruskom kopnu s Krimom, najduži je most u Evropi i važna je saobraćajna arterija. Otvoren je sredinom maja 2018. godine i ubrzo je postao pokretač ekonomije na tom ruskom poluostrvu i magnet za turiste. Namenjen je za automobilski i železnički saobraćaj, a dnevno po njemu pređe i preko 38 hiljada automobila. Sam most i prilazni putevi ka njemu deo su ruskog autoputa A290 Kerč−Novorosijsk, odnosno R260 „Tavrida” Kerč−Simferopolj−Sevastopolj.
RUSIJA
Bivši general FSB: Moguće da je eksplozija na Krimskom mostu izvršena pomoću radio veze
Komentar