DRUŠTVO

Japanci oduševljeni i paprikašem: Srpska kuhinja osvaja istok

Srpski paprikaš, kao gotovo jelo pojavio se na japanskom tržištu, pola godine nakon što je kompanija „Macubara Fud“ koja ga prodaje, prvo Japancima ponudila srpsku mućkalicu.
Sputnik
Pratite Sputnjik i na letovanju

Sputnjik Srbija neometano možete čitati širom Evrope na mobilnoj aplikaciji koju ćete pronaći OVDE. Aplikaciju takođe možete preuzeti i putem linka apkfab.com

„Paprikaš na pakovanju ima utisnut logo 140 godina prijateljstva Srbije i Japana, a recept je obezbedila Ambasada“, rekla je ambasadorka Srbije u Tokiju Aleksandra Kovač uz zahvalnost japanskoj kompaniji na poverenju i spremnosti da nastavi da promoviše srpsku nacionalnu kuhinju .
Kako ambasadorka kaže za Tanjug, mućkalica, koju je ta kompanija iz Fukuoke plasirala u decembru postigla je veliki uspeh što, kako je dodala, dokazuje i TV Fuđi, jedna od najpoznatijih privatnih medijskih kuća u Japanu, koja je organizovala „Srpski festival“ i u svom restoranu za zaposlene, služila srpsku mućkalicu
Ambasadorka je rekla da je Festival usledio nakon gledanih serijala o srpskoj kulturi i kuhinji prikazivanog na popularnom kanalu te televizije na Jutjubu – „Vorld baz kuking“ (World Buzz Cooking), na kome je Srbija jedina zemlja koja je predstavljena dva puta.
Dodala je da je mućkalica „osvojila“ već jedan japanski univerzitet, i da se očekuje njen dalji plasman.
DRUŠTVO
Srpsko nacionalno jelo prvi put u Zemlji izlazećeg sunca: Mućkalica u japanskom supermarketu
Komentar