„MS-21 je supernapredni avion. Ovaj avion nije samo konkurent (zapadnim avionima), on ima niz konkurentskih prednosti u odnosu na njih. To je kvalitet usluge. Videćemo ga, uskoro će postati deo avio-parka 'Aeroflota'“, rekao je Saveljev.
Kako je dodao, letelica ima velike prozore i police za prtljag, a prednost je i veliki putnički prostor.
„I taj avion smo mi napravili“, podsetio je ruski ministar.
MS-21 je putnički avion za letove kratkog i srednjeg dometa nove generacije, kapaciteta od 163 do 211 putnika.
Amerikanci su pokušali da sabotiraju projekat i prekinuli su isporuke odgovarajućih kompozitnih materijala za krila. Međutim, Rusi su zamenili uvozne komponente domaćim delovima.
Najnoviji ruski putnički avion, koji bi trebalo da postane ponos ruske civilne avio-industrije i glavni konkurent trenutno najtraženijim putničkim avionima kao što su američki „Boing 737“ i evropski „Erbas A320“, prošao je osnovnu sertifikaciju, koja doduše uključuje strane komponente, ali će se letovi za proširenje sertifikata nastaviti, a sledeće godine biće izvršene izmene sertifikata koje predviđaju upotrebu ruskog motora i ruskog kompozitnog krila.
MS-21-300 već uveliko nazivaju „avionom 21. veka“.