EKONOMIJA

„Er Srbija“ se izvinila putnicima zbog kašnjenja

Aviokompanija „Er Srbija“ izvinila se danas svim putnicima na koje mogu da utiču jučerašnja i današnja kašnjenja i otkazivanja pojedinih redovnih i čarter letova „usled kasnijeg ulaska sa radova u saobraćaj aviona iz flote“ tog avioprevoznika i „drugih tehničkih razloga“.
Sputnik
„Er Srbija“ je saopštila da je najveći broj putnika sa tih letova već zbrinut, preusmeravanjem na kasnije ili alternativne letove, a nadležne službe „Er Srbije“ neprekidno rade da bi se pružila neophodna podrška i preostalim putnicima.
Za sve to vreme, „Er Srbija“ se trudi da se za putnike obezbedi osveženje, kao i pravovremeno informisanje, saopšteno je iz te kompanije.
Kompanija, kako je saopšteno, angažuje i dodatne resurse da bi se unapredila podrška putnicima.
„U ovom trenutku, situacija u putničkom avio-saobraćaju u celoj Evropi opterećena je velikim izazovima, koji se pre svega odnose na posledice dvogodišnje krize usled pandemije virusa korona, te posledična ograničenja u putovanjima i veliko smanjenje tražnje“, objašnjavaju u „Er Srbiji“.
Svi sektori putničkog avio-saobraćaja u Evropi, od održavanja aviona, preko zemaljskog opsluživanja, aerodroma, do avio-kompanija, suočavaju se sada sa, kako je navedeno u saopštenju, izuzetnim sezonskim rastom tražnje s jedne strane i relativno ograničenim resursima sa druge, uključujući i manjak ljudstva.
„Putnički avio-saobraćaj je visoko-povezana industrija, tako da kašnjenje i odlaganje u bilo kom njenom segmentu nužno dovodi do daljih faznih kašnjenja i potencijalnih otkazivanja letova“, navodi „Er Srbija“.
„Er Srbija“, kao sastavni deo evropskog putničkog avio-saobraćaja, takođe se suočava sa sličnim izazovima, navodi se u saopštenju, prenosi Tanjug.
Komentar