Kompanija je čak kreirala virtualnu lokaciju pod nazivom ,,Nth floor”. Kompanija precizira da će se na toj lokaciji zaposleni družiti i učestvovati u impresivnim iskustvima učenja. Accenture je trenutno u procesu nabavke 60.000 VR naočala u više zemalja.
“Metaverse Continuum” pomoći će da se klijenti upoznaju sa metaverzumom i da unaprede strategije, iskustva i operacije u ovoj oblasti, prenosi Blic.
U cilju da pomogne u tranziciji poslovanja koristeći nove tehnologije, kompanija je pokrenula “Metaverse Continuum Group” koju vodi Pol Daferti, izvršni direktor Grupe i glavni tehnološki direktor.
Kompanija je počela da traži nove načine saradnje i uključivanja nakon dve godine pandemije. Međutim, mnogi zaposleni nastavljaju da rade na daljinu.
U nedavnom izveštaju koji je kompanija objavila pod naslovom „Upoznajte se u Metaverzumu: Kontinuum tehnologije i poslovnog preoblikovanja iskustva“ navodi se da među 4.600 tehnoloških i poslovnih lidera, 71 posto veruje da će metaverzum imati pozitivan uticaj na njihovu kompaniju. Čak 42 posto veruje da će napraviti veliku transformaciju.
Kompanija navodi da klijenti prihvataju novi način komunikacije
Inače, Accenture ima 40 klijenata koji su uključeni u metaverzum. Proizvođač čokolade ,,Mars”, na primer, sarađuje sa kompanijama Accenture i Microsoft kako bi pomogao u digitalizaciji svog lanca snabdevanja prihvatanjem koncepta digitalnih blizanaca.