Naime, prema analizi koju je sproveo „iSeeCars“, najmanje na vrednosti gube automobili žute boje (4,5 odsto), a potom sledi narandžasta.
Reč je o studiji sprovedenoj na ogromnom uzorku od čak 650.000 automobila starih do tri godine koji su nedavno prodani.
Kako se pokazalo, najviše su na vrednosti izgubili smeđi automobili, čak 17,8 odsto, dok su u tržišnom proseku najpopularnije bela i srebrna boja.
Analitičar Karl Brauer je ukazao da je žuta boja, kao i narandžasta, obično vezana za sportske automobile, koji ionako dobro drže svoju vrednosti.
„Ljudi su uvek spremni da za njih plate više“, dodao je on.
Kada su u pitanju boje koje najviše utiču na gubitak vrednosti, Bauer je kazao:
„Ako boja nije u skladu s dovoljnim brojem kupaca polovnih vozila, ona će imati negativan uticaj na vrednost automobila, čak i ako je neobična“, preneo je „Indeks“.