VAŽNO OBAVEŠTENJE
Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).
Predstavnik kompanije je za britanske medije potvrdio testiranje HTML5 mini igara:
„Uvek tražimo načine da ojačamo našu platformu i redovno testiramo funkcije i integracije koje su od vrednosti za našu zajednicu.“
Izvori koji su upoznati sa ovim planovima TikToka ukazuju na to da su u planu igre koje će imati reklame, a biće dostupne iz biblioteke kompanije BajtDens. Navodi se da bi ova opcija mogla da poveća količinu vremena koju korisnici provode u TikTok aplikaciji, prenosi B92.
TikTok je prošle godine objavio partnerstvo sa kompanijom Zynga (poznatoj po igri Farmvil), na kreiranju Disko Loko 3D igre. U pitanju je HTML5 neprekidni „raner“ koji bi mogao da radi u okviru aplikacije. Sada izveštaji sugerišu da je to samo početak TikTokovih gejming ambicija.
Pored toga, TikTok testira i softver za striming igara, sa svojom Lajv Studio opcijom. Takođe je određenim kreatorima omogućeno da dodaju više interaktivnosti, preko mini aplikacija u video klipovima.