EKONOMIJA

Vesić: Nići će novi Savski most sa šest traka, gradimo i gradski tunel

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić izjavio je da će stari Savski most biti uklonjen i da će na njegovom mestu nići novi most sa šest traka.
Sputnik
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

Odgovarajući na pitanja novinara, Vesić je rekao da su to odlučili građani glasanjem.
„Imaćemo novi most koji će imati šest traka, četiri automobilske i dve tramvajske, biciklističke staze, pešačke staze. Mislim da je za Beograd mnogo bolje da ima novi most, jer to omogućava da se rasterete Brankov most i Gazela. Istovremeno sa tim mostom, mi gradimo i gradski tunel, jer taj most ima smisla samo sa tim tunelom“, poručio je Vesić, prenosi Tanjug.
Pojasnio je da je to tunel koji počinje kod Ekonomskog fakulteta i završeva se skoro kod Pančevačkog mosta u Bulevaru Despota Stefana.
„Taj tunel i most će rasteretiti saobraćaj u centru grada skoro za 12 odsto, značajno će smanjiti zagađenje i mislim da ima mnogo razloga da se gradi taj most“, tvrdi Vesić.
Dodaje da most koji postoji ima dve trake kojim idu tramvaji i automobili, a da asfalt propada svakih nekoliko meseci jer se nalazi na čeličnoj podlozi.
Zamenik gradonačelnika navodi da će stari Savski most biti premešten u Park na Ušću i da će biti pretvoren u moderan prostor, pun restorana, sa vidikovcem.
„Znate da smo uložili više od osam miliona evra u uređenja Parka na Ušću po projektu jednog od najvećih arhitekata za javne površine Jana Gela, a sada je neophodno da se taj park dodatno obogati“, poručio je Vesić.
Dodaje i da će se graditi sedam novih mostova: na Adi Huji, Vinči, novi Savski most, dva mosta u funkciji BG voza, između Surčina i Obrenovca i jedan u centru grada i dva pešačko-biciklistička mosta Novi Beograd-Ada Ciganlija i Zemun-Lido.
Na pitanje novinara zašto nije otvorena pasarela kod Ade Ciganlije, Vesić je odgovorio da to treba pitati investitora - kompaniju Ada Mol.
"Oni su tražili da izgrade pasarelu i mi smo samo dali dozvolu. Oni moraju da reše sve probleme koje imaju prema zakonu, to jest da spoje parcele kako bi se pasarela bezbedno otvorila. To nije pitanje za mene već za rukovodstvo te kompanije", poručio je Vesić.
Komentar