VAŽNO OBAVEŠTENJE
Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).
Rajola je potpuno promenio izgled svetskog fudbala svojim briljantnim načinom pregovaranja oko ugovora igrača i poslovnim potezima koji su ga uveli u društvo najvećih poslovnih ljudi na svetu.
Procenjuje se da je kao posrednih učestvovao u fudbalskim transferima vrednim 847,7 miliona dolara, a s tim u vezi njegovo lično bogatstvo iznosilo je deset procenata od toga, oko 84 miliona dolara.
Ali, ništa nije izgledalo da će biti tako u životu deteta sa rođenim imenom Karmine iz Salerna, pošto je kao jednogodišnjak odlukom roditelja preseljen u holandski Harlem gde je porodica otvorila restoran.
Svoje mlade godine Karmine je proveo radeći kao konobar i perač sudova u porodičnom ugostiteljskom objektu, a istovremeno se školovao i trenirao fudbal, ali je vremenom shvatio da nije toliko talentovan.
Sa dvogodišnjim iskustvom studenta Pravnog fakulteta Mino je odlučio da uđe u menadžerske vode, a posle nekoliko godina rada u agenciji Sports promoušn, osnovao je svoje preduzeće i stavio ime na mapu transferom Pavela Nedveda iz praške Sparte u Lacio.
Nizali su se klijenti, nizali transferi, a Mino je svoje bogatstvo odlučio da „sertifikuje“ kupovinom vile u Majamiju koju je nekada koristio čuveni gangster Al Kapone.
Italijanski mediji su tada pisali da je i tu transakciju Rajola učinio povoljnom po sebe, „zbog dobrih veza sa porodicom Kapone“, a vila izgrađena tokom '20. godina 20. veka renovirana je za cenu od gotovo dva miliona dolara.
Rajola, nažalost, nije mogao previše da uživa u svojoj akviziciji – bolest je njegov život okončala u 55. godini i ostavila veliku rupu u svetskom fudbalu, koliko god Mino bio kontroverzna ličnost, njegovo ime će biti upisano u istoriji sporta i biti inspiracija za buduće generacije agenata, kako zbog mogućnosti pregovaranja, tako i zbog „njuha“ za talente i njihovu promociju.