RUSIJA

Ruski mediji: „Folksvagen“ nastavlja sa radom u Rusiji od leta

Fabrike „Folksvagen grup rus“ u Kalugi i Nižnjem Novgorodu u Rusiji bi mogle ponovo da počnu sa radom ovog leta, saopštio je list „Vedomosti“.
Sputnik
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

„Fabrike ‘Folksvagen grup rus’ u Kalugi i Nižnjem Novgorodu bi mogle da ponovo počnu sa radom u periodu jun-jul 2022. godine“, piše list pozivajući se na neimenovani izvor iz kompanije.

Navodi se da je proizvodnja zaustavljena 3. marta zbog specijalne ruske vojne operacije u Ukrajini i problema sa snabdevanjem delovima.
Za sada je zvanično najavljeno zaposlenima u „Folksvagen grup rus“ da neće raditi do 12. maja, piše list. Međutim, prema informacijama izvora, oni neće raditi do jula, a jedan od razloga je i činjenica da se neke komponente nalaze na granici sa Poljskom.
Prema njegovim rečima, s obzirom da tranzit preko Ukrajine nije moguć, a Poljska ne propušta teret, razmatra se da se delovi isporuče u Istanbul, a zatim dalje preko Gruzije u Rusiju. Prema izvoru, rukovodstvo kompanije se nada da će do sredine maja uspeti da reši ovo pitanje.
„Folksvagen“ za sada nema proizvodni plan za 2022. godinu u Rusiji, a trenutno je reč o ponovnom pokretanju trake u junu. Zaposleni u kompaniji će punu platu dobijati minimum do sredine aprila“, piše list pozivajući se na izvor u kompaniji.
Folksvagensklapa automobile u Kalugi i Nižnjem Novgorodu. Kapacitet fabrike u Kalugi je 225.000 automobila godišnje, tamo se sklapa „Polo“, „Škoda rapid“ i „Folksvagen tiguan“. U Nižnjem Novgorodu se sklapaju „Škoda oktavija“, „Karok“ i „Kodijak“ i „Folksvagen taos“.

„Proizvodnja ‘Škode kodijak’ će biti premeštena iz Nižnjeg Novgoroda u Kalugu. Međutim, 'Folksvagen' neće u potpunosti da odustane od montaže automobila na platformama grupe GAZ (najveći proizvođač komercijalnih transportnih vozila u Rusiji), jer inače, koncern neće moći da dobije poreske olakšice koje predviđa specijalni investicioni ugovor. Pored toga, kompanija ima i plan da uvede treću smenu u fabrici u Kalugi u 2023. godini“, navodi se u članku.

EKONOMIJA
Evropi preti kolaps auto-industrije: Bez sirovina iz Rusije nema motora, točkova, karoserije...
Komentar