Tokom virtuelnog sastanka „Mete“, izvršni direktor Mark Zakerberg izdeklamovao je nove vrednosti po kojima će se kompanija ponašati, otkrio je novinar portal Verdž, Aleks Hit.
Jedna od najvažnijih krilatica je: „Meta, meta drugari, ja“.
To je redosled važnosti po kojima zaposledni u kompaniji treba da određuju svoje interese u odnosu na druge kolege i kompanijine.
Vašington post je takođe potvrdio reči Verdžovog novinara.
„Meta drugari“ će, stoga, imati nove vrednosti u budućnosti. Zakerberg je rekao zaposlenima i da se menjaju neke stare direktive.
Tako će ona stara „brzo se krećite“ prešla u „brzo se krećite zajedno“, a „budite hrabri“ je sada „pravite sjajne stvari“.
„Fejsbukova“ korporativna vrednost „budite otvoreni“ postala je „živite u budućnosti“, preneo je RTS.
Ostaje da se vidi koliko će nove krilatice, izrazi i promene u korporativnom ophođenju doprineti popravljanju katastrofalnih poslovnih rezultata „Mete“ posle pada akcija od 30 odsto.