Kako je rekao, ovaj model neće predstavljati konkurenciju velikim automobilskim proizvođačima koji su u električna vozila već uložili ogromna sredstva.
„Odlučili smo se za to šta nam je najisplativije, a to je taksi i `karšering`“, naveo je.
Kako je ranije saopšteno, u pitanju je kompaktni krosover sa četiri sedišta, troja vrata, koji ima inteligentni sistem pomoći vozaču ADAS trećeg nivoa. Malo je veći od čuvene ruske „Oke“ (dugačak je 3,4 metra, širok 1,7 metara, visok 1,6 metara).
Električno vozilo je opremljeno litijum-jonskim akumulatorom od 33 kWh i elektromotorom od 80 kW, što mu omogućava da postigne brzinu do 150 km/sat i pređe 250 km bez punjenja.
Brzina punog punjenja baterije u normalnom režimu je šest sati, u ubrzanom režimu - 20 minuta. Ubrzanje do 100 km/sat za 6,7 sekundi.