Srbija na Svetskom sajmu u Dubaiju prikazuje svoje najinovativnije proizvode – od sektora informacionih tehnologija, pa sve do poljoprivrede. Manifestacija traje do maja, a u okviru nje će biti organizovano više od 150 aktivnosti, gde će se predstaviti i srpske inovativne kompanije, privredni potencijali, turistička ponuda, tradicija, kao i kreativni stvaraoci i naučnici.
Veliki doprinos daju mala i srednja preduzeća koja će se tek oprobati na stranom tržištu. Upravo takvi proizvodi, koji su sa pijačnih tezgi već stigli na rafove najvećih svetskih trgovinskih lanaca, jesu namazi od pečuraka domaće kompanije „Šumska tajna“.
Kako od ideje namaza od pečuraka doći do izvoza na strano tržište? Koje su pogodnosti rada iz Srbije? Kako je pandemija uticala na sektor u kome važnu ulogu igra izlaganje na sajmovima, koji su bili otkazani? Šta su saveti ljudima koji počinju poslovanje u oblasti poljoprivrede? O tome u emisiji „Tehnogram“ govore Vladimir Radovanović, savetnik za mala i srednja preduzeća PKS i Nikola Stanišić, osnivač kompanije „Šumska tajna“.
„Tehnogram“ je emisija portala i radija Sputnjik koju vodi Marko Nikolić. Teme se tiču novih tehnologija, inovacija u različitim oblastima i uspešnih biznis modela.
Emituje se svakog drugog utorka u 21.00.