„Ovo je ozbiljno pitanje za našu zemlju i bilo bi neozbiljno da zauzmem bilo kakav stav pre nego što se završi studija o proceni uticaja na životnu sredinu. Vlada neće uraditi ništa bez završetka te studije, a osim toga, još 17 institucija treba da se izjasni o tom projektu. I onda će građani pred sobom imati sve relevantne podatke. Odluke nećemo donosi bez građana, kojima ćemo pokazati sve benefite i rizike“, rekao je Momirović „Novosti“.
Ležište Jadar u zapadnoj Srbiji, u blizini Loznice, otkriveno je 2004. godine i vodeći je grinfild projekat koji pripada sektoru "Rio Tinto Minerali".
Na pitanje koji je trenutno najvažniji građevinski projekat u zemlji, Momirović je rekao da ih ima mnogo.
"Investiramo u 10 auto-puteva, u više od 1.200 kilometara brzih saobraćajnica. Gradimo najbržu prugu u jugoistočnoj Evropi, između Beograda i Novog Sada. Auto-put ''Miloš Veliki'' biće najmoderniji u ovom delu Evrope. Tu su i ''Moravski koridor'' i ''Fruškogorski koridor'' na kojem ćemo probiti tunel Iriški venac, najduži u Srbiji. Gradimo veliki broj obilaznica, oko Čačka, Užica, Gornjeg Milanovca, Požege, Svilajnca", dodao je Momirović.
Ministar je rekao da je cilj da 80 odsto lokalnih samouprava u narednih pet godina dobije sređenu kanalizacionu infrastrukturu i postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda.
"Uložićemo četiri milijarde evra i izgradićemo oko 6.000 kanalizacione i kolektorske mreže i više stotina postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda. Da budem iskren i ličan, džaba nam auto-putevi i brze pruge i sve druge investicije, ako zemlju ne ostavimo čistom za našu decu", dodao je Momirović, preneo je Tanjug.