Društvena mreža sada je dostupna za sve korisnike na iOS i Android platformama, precizirala je kompanija.
„IT novitet će zadovoljiti najnovije trendove režišta društvenih mreža i biće pušten u UGC formatu (korisnički generisani sadržaj) sa podrškom za kratke vertikalne video-snimke“, navodi se u saopštenju.
Kompanija dodaje da funkcionalnost aplikacije sadrži širok spektar sredstava za kreiranje i uređivanje viralnih snimaka. S tim u vezi, napomenuto je da će usluga omogućiti ne samo gledanje video-zapisa, već i samostalno kreiranje sadržaja.
Platforma „Japi“ je mobilna aplikacija za kreiranje, slanje i gledanje kratkih vertikalnih video-snimaka trajanja do 60 sekundi za ciljnu publiku od 14 do 34 godine. „Gasprom media“ obećao je da će uvesti aplikaciji nove funkcije na osnovu reakcije korisnika.
Holding „Gasprom media“ ranije je saopštio da će krajem jeseni predstaviti video-platformu sa vertikalnim formatom sadržaja, u kojem radi i svetski popularna društvena mreža „Tik Tok“.