Električni automobili smatraju se budućnošću saobraćaja, a benzin i dizel prevaziđenom tehnologijom koja polako odlazi u istoriju. Ipak, čelni ljudi kompanija za električne automobile misle drugačije.
Martin Vijeha je na Tviteru napisao kako više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju tradicionalne motore i da je to glavna briga za „Teslu“.
„U poslednjih pet godina često me pitaju o konkurenciji. Više od 90 odsto automobila koji su prodati ove godine imaju motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Oni gube udeo na tržištu u poređenju sa svim proizvođačima električnih automobila i čudi me da to još nije opšteprihvaćeno mišljenje“, napisao je Vijeha.
U kompaniji „Tesla“ su na jasnom stanovištu da je povećanje broja proizvođača električnih automobila dobra stvar, jer daje veći izbor kupcima, piše „Motor1“. Tako je i osnivač i generalni direktor te kompanije, milijarder Ilon Mask, više puta ponovio kako se nada da će „Tesla“ motivisati ostatak industrije da pređe na električni pogon.
Da je rast broja kompanija za električne automobile, u trenutku dok većinu tržišta drže dizel, benzinski i blago hibridna vozila, pozitivna vest za takvu vrstu fabrika, jer prostora na tržištu električnih vozila ima dovoljno.
Tako je Piter Rolinson, generalni direktor „Lusid motorsa“ i bivši zaposleni u „Tesli“ često govorio kako njihov model „er salun“ nije konkurencija „Tesli“, već „mercedesu S klase“.