Kako su preneli strani mediji, odluka je pala da bi se, posle pandemijskog buma, proširilo poslovanje na Evropu.
Radi se o transakciji vrednoj sedam milijardi evra, a koja će „Dordešu“ omogućiti da izađe na 22 evropska tržišta, uključujući Nemačku, Dansku, Švedsku, Hrvatsku i - Srbiju.
Šta to znači za korisnike „Volta“ u Srbiji?
Na osnovu izjave iz te kompanije, odgovor na ovo pitanje je - ama baš ništa.
„Ovo ne utiče na „Volt“ u Srbiji, Volt ostaje Volt. Korisnici u Srbiji će kao i do sada moći da uživaju u dobro poznatoj aplikaciji, sjajnoj ponudi, plavim kuririma i brižnoj korisničkoj podršci“, poručili su za B92 iz kompanije.
Na pitanje koliki broj ljudi u Srbiji zapravo koristi ovu aplikaciju nije stigao precizan odgovor, ali je, prema njihovoj izjavi, taj broj svakako u porastu.
"U kojoj meri su korisnici u Srbiji zadovoljni aplikacijom i uslugom, koja se neće menjati, svedoči baš podatak da korisnička baza raste iz meseca u mesec i da sve veći broj ljudi svoje poverenje u vezi sa poručivanjem obroka i kućnih potrepština poklanja baš aplikaciji „Volt“, naveli su u kompaniji.
Kako podseća Rojters, „Volt“ je počeo da posluje 2015. godine u Helsinkiju, da bi se posle proširio po Evropi i Aziji, stvarajući mrežu od više od 30.000 partnera među restoranima i maloprodajnim firmama.