Taj poslovni odnos će omogućiti „Telekomu Srbija“ da iskoristi „Vodafonovu“ vodeću poziciju u domenu digitalizacije potrošačkih proizvoda i ponude servisa, navedeno je u zajedničkom saopštenju.
Partnerstvom sa „Vodafonovom“ kompanijom za nabavke (Vodafone Procurement Company), „Telekom Srbija“ imaće pristup kapacitetima za različite nabavke.
To znači da, kako je navedeno, ovo partnerstvo obezbeđuje i uvide u kategorije različitih proizvoda i strateško usmeravanje, konsultantske usluge, odnosno savetovanje tokom kompletnog procesa nabavki, čime se ostvaruje optimizacija troškova i stvaranje vrednosti.
Generalni direktor „Vodafona“ za partnerska tržišta Dijego Masida je rekao tim povodom da sa oduševljenjem pozdravljaju pristupanje „Telekoma Srbija“ njihovoj porodici partnerskih tržišta i da se raduju zajedničkom radu u cilju prenošenja znanja i iskustva te kompanije za potrebe korisnika „Telekoma“ u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.
Generalni direktor „Telekoma Srbija“ Vladimir Lučić je rekao da je „Telekom“ regionalna kompanija sa dugom tradicijom uspešnog poslovanja.
„Tokom protekle dve godine, bili smo usredsređeni na transformaciju kompanije, kako bismo mogli da se ravnopravno nosimo sa najrazvijenijim kompanijama u svetu. Uvereni smo da će nam saradnja sa ‘Vodafonom’, jednim od globalnih lidera u ovoj delatnosti, obezbediti pristup svim važnim resursima u oblasti digitalne transformacije i da će nam omogućiti da povećamo efikasnost našeg poslovanja, da optimizujemo troškove i unapredimo korisničko iskustvo“, rekao je Lučić.
U saopštenju se navodi da je „Vodafon“ najveći operator mobilne i fiksne telefonije u Evropi i vodeći globalni provajder IoT usluga.