Ministar Mali je, nakon što je sa kineskom kompanijom Pauer Čajna potpisan ugovorni sporazum za Projekat izgradnje infrastrukture i nasipanje platoa za depo metroa na Makiškom polju, rekao da je potpisivanjem tog dokumenta zvanično počela gradnja prve linije metroa (od Makiškog polja do Mirijeva).
"U ponedeljak, 22. novembra na Makiškom polju, videćete veliki broj radnika, krećemo sa ostvaranjem sna, koje su generacije pre nas sanjale", kazao je Mali.
Ministar je naglasio da taj san znači lepšu i bolju budućnost, kao i da je beogradski metro simbol uspeha i jake Srbije.
Ministar građevinarstva Tomislav Momirović, koji je potpisao ugovor sa predstavnicima kineske kompanije, kazao je da je ovo veliki dan za Beograd i Srbiju, jer posle više od 50 godina prazne priče počinje realizacija projekta gradnje beogradskog metroa.
Najavio je da će prva linija biti završena 2028, a druga 2030. godine.
Momirović kaže da je potpisivanju prvog ugovora prethodila ozbiljna priprema, s obzirom da su projekti gradnje metroa veoma teški i skupi.
"Nijedan grad veličine Beograda ne može da se razvija bez metroa, ako želimo da poboljšamo saobraćaj i ekološksu perspektivu Beograda moramo da izgradimo metro", poručio je ministar građevinarstva.
Takođe, istakao je da projekat beogradskog metroa donosi razvojnu perspektivu ne samo za Beograd već i srpsku privredu.
Ugovor su potpisali ministar građevinarstva Momirović, gradski sekretar za stambene i komunalne poslove Nikola Kovačević, direktorka Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Dušica Anđelković i ovlašćeni predstavnik kompanije "Pauer Čajna" Jang Bo.