Džez standardi za svakog slušaoca
Reč je o projektu koji sadrži džez standarde velikana poput Kola Portera, Džozefa Kozme, Bernija Milera i drugih autora, u autentičnom aranžmanu Olega Kirejeva i jedinstvenom izvođenju ovog kvarteta.
Vodeći ruski saksofonista Oleg Kirejev razume se u dobru muziku, oslobođenu žanrovskih ograničenja. „Njegov zvuk je hipnotički i senzualan – ponekad grleni, kao kod Koulmena Hokinsa, a nekada hrapav i opčinjavajući, kao kod velikog Bena Vebstera. On svira ujednačeno, što je svojstveno samo odabranima“, piše veoma ugledni časopis 'All About Jazz' o Kirejevu.
Oleg Kirejev voli da istakne da nije potrebno biti stručnjak da bi se slušao i voleo džez.
„Džez, kao i bilo koji pravac u umetnosti, životu, bilo kojoj delatnosti, u bilo čemu – ima mnoštvo tonova, nijansi, boja i osobenosti. Volim da pišem i izvodim muziku za široki krug ljudi, za one koji odavno u materijalu traže nove utiske i one za koje je muzika prijatna i svakodnevna podloga, izvor za dizanje raspoloženja i stvaranja atmosfere“, kaže Kirejev.
Prema njegovim rečima, na novom albumu „Džez klasik“ nalaze se numere koje čoveka obuzimaju, plene i ne napuštaju, kao što su: „All of Me“, „Misty“, „Autumn Leaves“, „Take the A Train“ i druge.
Oleg Kirejev je šire poznat u svetskim džez krugovima, njegov album „The Meeting“, snimljen uz učešće istaknutog džez trubača Toma Harela, dospeo je na listu 100 najpopularnijih numera na američkim radio-stanicama i zadržao se na njoj nekoliko nedelja.
Oleg Kirejev rado sarađuje sa srpskim muzičarima i ima zajedničke projekte s Vasilom Hadžimanovom i pijanistom Draganom Čalinom.
Kirejev je početkom ove godine bio gost Sputnjika, kada je govorio o albumu snimljenom u Srbiji, saradnji sa srpskim kolegama, ali i uticaju pandemije virusa korona na život jednog muzičara: