Prvo su pale društvene mreže i servisi za poruke u vlasništvu Fejsbuka, istoimena mreža, Instagram, Votsap i Fejsbuk mesindžer.
Potom je veliki broj korisnika prijavio probleme i sa pretraživačem Gugl, ali i drugim društvenim mrežama, kao što su Tviter i Tik-tok, objavio je sajt „Daundetektor“, koji detektuje probleme u radu internet servisa.
Prijavljen je i veliki broj problema sa „Amazonom“, „Snepčetom“, Reditom, Zumom, Klaudflerom, Koinbejsom i drugim poznatim internet servisima.
Na udaru su i multinacionalne kompanije internet provajderi T-mobajl, Verajzon i AT&T.
Kako navode strani mediji, na desetine hiljada korisnika ovih provajdera širom sveta ostalo je bez internet konekcije.
Korisnici su prijavili da im se telefoni povezuju na internet preko vaj-faja, ali ne mogu preko mobilnih podataka.
Najviše prijava problema sa povezivanjem na internet je u velikim američkim gradovima, kao što su Njujork, Los Anđeles i Dalas.
Dok su druge aplikacije za razmenu poruka i društvene mreže pale, aplikacija i javni kanal za dopisivanje Telegram i dalje radi nesmetano.