Registar „Ne zovi“ podrazumeva postojanje spiska mobilnih i fiksnih telefona koje trgovci više neće smeti da pozivaju da bi nudili svoje robe ili usluge, a brojeve na koje ne žele da budu pozivani u tu svrhu će sami građani proslediti svojim operatorima.
Ako trgovci i dalje budu zasipali potrošače reklamnim porukama, prekršajni nalog je kazna od 50.000 ili 30.000 u zavisnosti od toga da li je reč o pravnom licu ili preduzetniku
Ukoliko kasnije dođe do sporova kazne su mnogo veće i kreću se od 300.000 dinara do dva miliona dinara za pravna lica, odnosno od 50.000 do 150.000 dinara za preduzetnike.
Kada je reč o zaštiti građana od nefer majstora, oni će za sve usluge koje koštaju više od 5.000 dinara morati da naprave predračun, sa kojim korisnici njihovih usluga treba da se slože i to pismeno.
Predviđeno je i uvođenje prekršajnog naloga i to za lakše prekršaje, kao i unapređenje postupka vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, jer će za razliku od sadašnje prakse, po stupanju na snagu ovog zakona, što bi trebalo da počne tri meseca od dana objavljivanja u Službenom glasniku, trgovci morati da učestvuju u sporu.
Trgovci više neće moći da koriste kao izgovor u slučaju da ne žele da zamene robu, to što proizvod nema ambalažu.
Ugovori koji će se sada potpisivati sa organizatorima putovanja ubuduće moraju da sadrže sve informacije i troškove koji mogu da nastanu, pa čak i troškove povratka sa destinacije, što je bilo sporno upravo ove sezone tokom požara u Grčkoj i drugim destinacijama, preneo je Tanjug.