„Umesto da preuzima pozive korisnika, Andreas je nazvao svoj broj telefona, što je rezultiralo signalom „zauzeća“ u sistemu, pa je dolazne pozive preuzimao neko drugi“, stoji u disciplinskom izveštaju švedske poreske uprave koji je pribavio AFP.
Taj 28-godišnji Šveđanin, kojem sad preti otkaz, od marta do maja je samog sebe nazvao 32 puta i „razgovarao“ 55 sati, što je sedam dana efektivnog rada u dva meseca, stoji u izveštaju poreske uprave te se dodaje da su „neki od tih poziva ponekad trajali satima“.
Andreas je na radnom mestu u poreskoj upravi bio zaposlen od maja 2020. godine, ali zbog pandemije je od januara 2021. radio od kuće.
U aprilu je, međutim, jedan od njegovih nadređenih primetio da telefonira neobično dugo u poređenju sa prosečnim potrebama posla.
Kad je pozvan na razgovor s nadređenima, priznao je šta je činio, iako je interna istraga pokazala da je isto ponovio još četiri puta nakon spomenutog razgovora, a kad su ga šefovi ponovno pozvali na razgovor u maju odgovorio im je da mu je motivacija za rad „izuzetno niska“, prenosi Indeks.