Spektakl Plasida Dominga pred beogradskom publikom /foto, video/

Kralja belkanta i jedan od najvećih svetskih operskih zvezda, Plasido Domingo, nastupio je na Stadionu Tašmajdan u okviru zatvaranja ovogodišnjeg izdanja Beogradskog letnjeg festivala.
Sputnik
Uz čuvenog Španca na koncertu su pevali soprani, Italijanka Ana Piroci i naša Marija Jelić. Poseban gost na koncertu bila je i Kristina Vasić, mlada saksofonistkinja iz Paraćina.
Pevači su nastupili uz Simfonijski orkestar Radio-Televizije Srbije, pod dirigentskom palicom maestra Diana Čobanova, generalnog muzičkog direktora državne opere u Plovdivu, rezidencijalnog dirigenta zagrebačke opere i glavnog gostujućeg dirigenta Narodnog pozorišta u Beogradu i Novom Sadu.
Plasido Domingo i devetogodišnja saksofonistkinja iz Paraćina Kristina Vasić
U Domingovoj bogatoj muzičkoj karijeri za sada je smešteno oko četiri hiljade nastupa, ali i oko 150 odigranih uloga.
Plasido Domingo i Ana Piroci
Iako vlasnik najvećih svetskih priznanja - Gremi nagrada, počasnih doktorata i odlikovanja brojnih država, ovaj pevač ne prestaje da i dalje ispisuje stranice muzičke istorije. Reklo bi se s istim entuzijazmom s kojim je - nastupajući sa čuvenim tenorskim triom, uz Lučana Pavarotija i Hozea Karerasa - približio operu širokoj publici.
Plasido Domingo nastupom na stadionu Tašmajdan zatvara Beogradski letnji festival
U dugoj muzičkoj karijeri Domingo nastupa i kao dirigent: do sada je dirigovao preko 500 opera i koncerata s nekima od najboljih svetskih orkestara. Poslednjih godina, uglavnom peva baritonske uloge.
Publika na Tašmajdanu uživa u nastupu Plasida Dominga
O svom španskom kolegi s kojim je nastupala, naša primadona Radmila Bakočević otkrila je za Sputnjik da nije reč samo o velikom pevaču, nego i kompletnom muzičaru.
“Ne postoji nijedan pevač koji je otpevao toliko predstava i koncerata i koji bez obzira na godine, i dalje nastupa, jer je i dalje u mladalačkoj formi”, kazala je naša primadona.
Ona je, sećajući se njihovog zajedničkog koncerta u Beču, gde su izvodili operu “Devojka sa Zapada”, objasnila o kakvom je profesionalcu reč opisujući scenu u kojoj je Plasido Domingo, lupivši o sto, povredio ruku.
Plasido Domingo pred beogradskom publikom
“Samo je šiknula krv na sceni, a publika je zanemela. Ja sam onako, kako sam sedela za šankom, bacila Domingu jednu krpu, on je pritisnuo na ruku i nastavili smo da pevamo. Uspeo je da otpeva ceo čin, a tokom pauze je otišao kod lekara, sredili su mu tu povredu i završili smo predstavu. Sve je bilo veoma spontano i publika nas je ispratila aplauzima“, seća se Radmila Bakočević.
Komentar